RSS
Selamat Datang diucapkan! salam ukhuwah, terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya

Friday, February 12, 2010

.:: I'M BACK ::.


salam..
waahhh.lame btl xjenguk blog nh.
rindu la plak..maklumla, xda mase nk post entry baru.
Saya nk kongsi satu cerita nh kat korang sume..

Nh kisah tentang sebuah hotel yg agak mewah la jgk.berhadapan dengan Pusat Dagangan Antarabangsa. Hotel nh xsediakan lgsung towel mcm hotel2 yg len dah tu..kalu kita nk kuar g maner2, pintu tu xkunci automatik tapi kena guna kunci biasa tu. Nasib bek barang tak hilang.

Pada suatu malam tu, waktu dalam bilik, tiba2 terdengar pintu di godek orang. Bila tak boleh bukak, dia guna kunci nak buka pintu. Masa tu dengar suara perempuan kat luar. Saya pon buat2 la duk diam dlm bilik. Bila dye masuk dan nampak saya, dye terkejut. Pastu saya marah la ckp nk apa? pastu dye jwb..cik mintak towel kan td. Hurm, kot ye pon nk bg towel, tekan la bell tak pon ketuk pintu. Jangan duk men redah je bilik tu. Nsb bek perempuan yg dlm bilik. Kalu lelaki??? Nak2 plak lelaki yang gatal.. hurm.. Nauzubillah.
Mcm2 perkara blh berlaku.

1 comments:

izumin said...

pandai-pandailah jaga diri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...