RSS
Selamat Datang diucapkan! salam ukhuwah, terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya

Tuesday, April 13, 2010

::. LUKA DIHATI .::


Pada pagi yg begitu indah ni, terselit juga rasa sedih..
mengapa sangat susah utk kite mencari kebahagian kite??
adakah tidak layak utk aku mendapat kebahagian seperti mana orang lain merasainya,,,

Perasaan ak menjadi sangat suram, sedih bile orang yg selama nii kite percaya tapi langsung tak percaya pada kite. Kite sanggup buat apa sahaja demi utk kebahagian dia,, tp knp dia xmerasakan perkara yang sama seperti aku????

Biarkanlah perasan ni terus menghantui aku.. tak ada gune aku memikrkannye..perkara ini akan terus berlanjutan. aku tidak ambil peduli tentang hati dan perasaanku.



Yang aku tahu cume aku nak beri kebahagian padanya walaupun hati ini terseksa dengan setiap perkara, dengan kata-katamu atau apa jua..

4 comments:

izumin said...

blindness love just make belive don't make a mistake

Cik Teha said...

takpe yea kak...tabahkan atie..insyaallah,,Allah akan beri petunjuk...

MyLensJourney said...

:D Dimana ada iman, disitu kita temui kebahagiaan kita Atiqah. Ingat pesan abg tu.

atiQah rahman said...

thankz guys (^__^)

now i'm apy wit my new life..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...