RSS
Selamat Datang diucapkan! salam ukhuwah, terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya

Wednesday, January 13, 2010

.::PILU DI HATI ::.


" Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika bertemu seseorang yang sangat bererti dan mendapati pada akhirnya bahawa tidak demikian adanya dan harus melepaskannya pergi."

Hari ni aku rasa sgt sedih... air mataku terus menerus mengalir tanpa henti.. orang yang selama nh menjaga aku sakit.. dah 3 hari dye tak boleh bangun. aku sangat sedih bila mendengar berita ni. tapi apa yang aku hanya mampu buat hanya berdoa dan memberi kata-kata semangat pada dye. Aku hanya berserah pada TUHAN kita hanya merancang, TUHAN yang menentukannya.Aku harap dye mampu menjalani ujian yang ALLAH berikan ini dengan tabah.

Apa yang bermain difikiranku ialah samaada dye kena demam campak ataupun kena buatan orang. Sebab apa yang aku tahu, terlalu ramai orang merasa dengki terhadap keluarganya dan perkara ini sudah pon berlaku pada beberapa tahun yang lepas dimana Arwah Ayahnya meninggal disebabkan buatan orang yang dengki terhadap perniagaan mereka yang berjaya dan mempunyai pelanggan tetap yang ramai. Apa yang aku harapkan cuma hal ini tidak berlaku padanya.

Aku berdoa semoga kamu cepat sembuh... Aminn...

1 comments:

izumin said...

macam mana nk komen,tk paham langsung,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...