RSS
Selamat Datang diucapkan! salam ukhuwah, terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya

Monday, February 14, 2011

.:: Kerja! ::.



Assalamualaikum....
Selamat pagi semua!

Dalam beberapa harini aku agak sibuk sedikit.
Tiada ruang untuk aku post entri yang baru.

Minggu lepas aku bersama-sama dengan rakan sekerja membuat edaran pamplet diluar
Selama tiga hari berturut-turut bermula pada hari rabu (09/02/2011).





Mesti hairankan kenapa tak mula buat edaran pada hari isnin. Isnin kami semua cuti. Cuti ganti bagi hari wilayah. Pada hari wilayah kami semua bekerja dan cuti ditunda pada hari isnin (07/02/2011). Pada hari selasa pula aku bersama dengan bos ada meeting dengan Dato’ Sri Yusoff Harun di pejabat MARA.


Pada hari berikutnya barulah kami membuat edaran selama tiga hari di sekitar kawasan sentul, bangi, dan putrajaya.

Selesai sahaja membuat edaran kami terus pulang ke pejabat kerana masih kerja yang masih belum disiapkan. Selesai sahaja kerja tersebut baru aku pulang kerumah.

Lega sangat apabila sampai sahaja dirumah. Dapat hilangkan penat , berpeluh-peluh jugalah badan ni. Mana tak nya, seharian membuat edaran pamphlet. Berjalan ke hulu-hilir.

*Bahagian depan


*Bahagian belakang


Alhamdulillah, pamphlet tersebut akhirnya habis juga diedar..  ^^,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...