RSS
Selamat Datang diucapkan! salam ukhuwah, terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya

Friday, May 13, 2011

♫ ♬ ♪ ♩ ♪ Bufday Girl ♫ ♬ ♪ ♩ ♪

Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakatuh,

Selamat hari lahir aku ucapkan kepada kawan serumah ku iaitu Kak Salasiah Salahuddin yang ke-24 tahun pada 12 Mei.
Aku dan sahabat baik ku (Norhidayah) bercadang mahu membuat kejutan kepada beliau. Kami tidak pula terfikir mahu berikan hadiah.

Kami bercadang mahu belikan kek sebagai ganti hadiah. tambahan kepada itu aku masak something yang istimewa buat kak Salasiah.


*¨*•♫♪ ░H░A░P░P░Y░ (¯''•.¸* ♥ ♥ ♥ * ¸.•''¯) ░B░I░R░T░H░D░A░Y♪♫•*¨*
•.¸¸~" ♥ ♥ ♥ "~¸¸.•*¨*¸.•*¨`* •♫♪ happy birthday to you~* *~Happy Birthday ♪♫•*¨*
•.¸¸ ♥ ♥ ♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Happy Birthday ♪♫•*¨*•.¸¸ ♥ ♥ ♥ ¸¸.•
*¨*•♫♪ Happy Birthday to you ♪♫•*¨*
•.¸¸ ♥ ♥ ♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Happy Birthday KAK! ♥ ♥ ♥♪♫•*¨*•.¸¸ ♥ ♥ ♥ ¸¸.• 

Ucapan saya
 
Sanah Helwah buat Kak Salasiah, saya berdoa semoga akak dikurniakan kesihatan, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan mendapat keberkatan hidup.Amin..



kek ini ada 4 layer..
Aku kalau kek ni sangat sangat suke. Tapi aku lebih suka kek coklat moist, butterscotch  dengan cheese.

Aku tidak tahu mahu masak apa. Bingung juga dibuat nya.  Mana tak nya aku ni tidak lah pandai sangat memasak. Dirumah pon aku tidak pernah masak. Aku hanya masak semasa arwah abahku sakit, masa itu ibuku tiada.

Asalnya aku mahu masak tofu ala cina, daging masak paprik dan ayam goreng kunyit.

Last last lain yang dimasak nya. Hope korunk tak sakit perut lah ye bila makan.

hihi.. tadaaaaa...


nampak tak menyelerakan..tapi rasa..Insya Allah..tak ada lagi yang mengadu sakit perut..hehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...