RSS
Selamat Datang diucapkan! salam ukhuwah, terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya

Monday, May 9, 2011

SENYUM SENYUM SELALU (◕‿◕)

Apa yang kita boleh tafsirkan pada senyuman seseorang itu terhadap kita?

Apa pandangan sahabat terhadap orang yang kurang senyum? adakah dia dikatakan orang yang sombong atau sebaliknya?

Malam sudah mula melabuhkan tirainya, ramai yang sudah pualng kerumah untuk merehatkan diri setelah seharian penat bekerja.

tiba tiba...

Aku terpandang akan satu senyuman ini. Aku mula jatuh cinta pada senyuman itu. Senyuman yang sangat ikhlas yang membuatkan aku mula tersenyum sendiri.
Senyuman itu membuatkan aku rasa bahagia sangat sangat. Senyuman yang  indah. Aku dapat rasakan keikhlasannya melalui senyuman tersebut.


Ya Allah, hambamu mohon agar aku sentiasa dapat melihat senyuman itu.

Dari mata turun ke hati. Pada dasarnya, kita mula bertentang mata, melihat senyuman yang sangat cantik, mata terpaku seketika melihat sepasang mata yang sangat cantik, lama kelamaan hati mula terpaut. Dari situ kita mula jatuh cinta.

Kata orang juga, cinta yang sebegini adalah angkara syaitan. Syaitan menjadi orang tengah ketika mana masing masing sedang angau dibuai cinta, berada di alam fantasi cinta yang direka reka yang sangat bahagia.

Apa apa pun aku kita kena sentiasa senyum  selalu..

Senyumlah.. kerana dunia pasti tersenyum melihat kamu!

Di sini saya sertakan lirik lagu senyum yang merupakan lagu tema & patriotik

Senyum seindah suria
Yang membawa cahaya
Senyumlah dari hati
Duniamu berseri

Senyum umpama titian
Dalam kehidupan
Kau tersenyum ku tersenyum
Kemesraan menguntum

Senyum... kepada semua
Senyumanmu amatlah berharga
Senyum... membahagiakan
Dengan senyuman terjalinlah
Ikatan...

lagu oleh :Suraya Mohd Jemil

SENYUM SOKMO DEHH!! (◕‿◕)

2 comments:

Zamri Mohamad said...

Hmm keliru, entri ini ditulis oleh Surayakah atau lagu itu sahaja?

atiQah rahman said...

adeeeehhhh..hmmmm...
lagu itu sahaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...